wtorek, 30 czerwca 2015

Płomienne zorze

włóczka: YarnArt Angora Active
skład: 75% akryl, 25% moher
kolor: 844
ilość: ok 130g (100g - 500m)
szydełko: 4,5mm
wymiary: 2m x 0,8m


Skończyłam i bardzo jestem zadowolona. Kolory piękne, jest lekka i przyjemna w dotyku, nawet bez blokowania układa się ładnie.



Obawiałam się trochę moheru, bo ja ciągle coś pruję, coś zmieniam i przerabiam, a tu nie było takiej możliwości. Od początku musiałam mieć plan, dlatego wybrałam znajomy wzór, którego nie było potrzeby zmieniać.
Pierwsze doświadczenie z moherem wypadło bardzo pozytywnie i możliwe, że jeszcze sięgnę po takie włóczki. Robota szła szybko i przyjemnie.
Moherowe włoski sprawiają, że można użyć dużego szydełka, choć sama nitka jest dosyć cienka, co bardzo mi się podoba.
Włóczka jest dosyć wydajna, bo zużyłam troszkę ponad jeden motek, gdzie przy Grecie Multi, również z dodatkiem moheru, na chustę tych samych wymiarów, poszły dwa.
Same plusy, jeśli nie trzeba pruć :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz