sobota, 17 października 2015

Rozetti Sarayli, classic shades

W tym roku rezygnuję z czystoakrylowych włóczek na zimowe wyroby, dlatego próbuję różnych mieszanek wełny.
Obecnie na szydełku mam Sarayli od Rozetti. Jest to mieszanka 70% akrylu i 30% wełny. W 100g ma 180m. Zalecane szydełko to 5,5 - 6,5mm, druty 4,5-5,5mm. 
Ja przerabiam ją szydełkiem 6mm na czapkę, 5mm na opaskę i 7mm na chustę, w każdym przypadku wygląda równie dobrze. Czapki jeszcze nie obfociłam.
Włóczka jest bardzo przyjemna w dotyku i całkiem dobrze trzyma ciepło.
Słyszałam, że przy drutach łatwo się rwie, jest luźno skręcona, ale przy szydełku nie zauważyłam takich problemów.

Kolory są piękne, chociaż trochę dziwi mnie umiejscowienie czerwieni, między różem i pomarańczem. Naprawdę na zdjęciach w internecie nie było tego widać, a w motku to już wgl nie dojrzysz wszystkich kolorów. 

Czeka mnie jeszcze test prania, czego się trochę obawiam, ale staram się być dobrej myśli.






1 komentarz:

  1. Kolory bajeczne, bardzo ładnie Ci w nich, a opaska jest swietna, idealnie przylega do głowy, więc nie straszne chłody i mrozy :)

    OdpowiedzUsuń