poniedziałek, 11 maja 2015

Chusta w kolorach ziemi

włóczka: Greta Multi 
skład: 65% akryl, 35% wełna merino
kolor: 340
ilość: 200g (100g - 410m)
szydełko: 5mm
wymiary: 2m x 0,8m

Nie wiem, co skłoniło mnie do zakupu tej włóczki. Miała wszystko, czego unikam zaczynając od zieleni i brązów, na włochatości kończąc. Nie muszę chyba mówić, że w przypadku jakiejkolwiek pomyłki, prucie było koszmarem? Nie jest jakoś bardzo włochata, jak to niektóre wełny mają w zwyczaju, jednak wystarczająco, żeby utrudnić robotę.
Nie byłam pewna, co właściwie chcę z niej zrobić. Zaczęłam od ażurowego komina. Moim najgrubszym szydełkiem było wtedy 4mm i jakoś robota mi nie szła. Komin był gryzący (hmm, podobno merino nie gryzie) i sztywny. Krążyła mi po głowie myśl o podarowaniu go komuś w prezencie ;p
Po wyrobieniu motka, porzuciłam robótkę w Kąt Niedokończonych Projektów i tak przeleżała tam rok.
Do chwili, gdy wykopałam ten wzór na pintereście. No, nie do końca ten, bo oryginał (oczywiście) mi nie wychodził ;p Trzy razy podchodziłam do motywu na środku i w końcu zrobiłam własny.
Chwyciłam większe szydełko i stał się cud - włóczka przestała gryźć, a robótka zrobiła się bardziej plastyczna.
Po skończeniu natychmiast się w niej zakochałam <3













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz